بسیج اساتید ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه درصدد کمک به دولت و حل نظام مسائل کشور است.

مردانی در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بسیج اساتید باید محور حرکت تحولی مد نظر مقام معظم رهبری باشد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد. بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه درصدد کمک به دولت و حل نظام مسائل کشور است.

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن پرداختن به موضوع عفاف و حجاب، جهاد تبیین را فریضه‌ای قطعی، فوری و مورد انتظار رهبر معظم انقلاب از همه آحاد جامعه دانست و بر ضرورت توجه و پرداختن به آن تاکید کرد.

وی افزود: اساتید بسیجی به ویژه مسئولان و اعضای شورای معاونین نقش و سهم مهم و عظیمی در این میان دارند که انشاالله نقش آفرینی مؤثرتری در تحقق آن خواهند داشت.

رئیس بسیج اساتید کشور در ادامه ضمن اشاره به نقش موثر شهدا در تداوم و ماندگاری و تبدیل شدن انقلاب اسلامی به قدرتی موثر در منطقه و جهان، گفت: تداوم و قدرت انقلاب اسلامی را مدیون فداکاری شهدا و جهاد همه‌جانبه فرزندان بسیجی کشور هستیم.

مردانی خاطرنشان کرد: امروز با جنگ ترکیبی بسیار پیچیده دشمنان مواجه هستیم. در این نبرد میدان‌دار اصلی جهاد و مبارزه رهبر انقلاب و به دنبال آن، فرزندان بسیجی ایشان هستند و در خط مقدم شما اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم هستید که باید راه ایشان را ادامه دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امسال موضوع مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند، این‌ها موضوعات مهمی است که اساتید باید با قبول مسئولیت و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها و با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه که شعار بسیج اساتید است،  به ارائه راهبرد مناسب بپردازند.

رئیس بسیج اساتید کشور بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی را دو موضوع و دغدغه مهم نظام دانست و بیان کرد: در این خصوص مراکز تعلیم و تعلم بیشتر مورد توجه است، باید دانشگاه‌ها و مدارس نقش تربیتی و موثر خود را داشته باشند و اساتید بسیجی میدان‌دار باشند. باید در کلاس‌ها و با ارائه بحث های آموزشی و پژوهشی این مسیر را هدایت کنیم و به گونه‌ای طی شود تا مسئله‌ای که امروز دشمن سعی دارد آن را به موضوع امنیتی و سیاسی تبدیل کند و با دامن زدن به نافرمانی مدنی از طریق برخی عناصر وابسته‌اش نظام را درگیر این مسئله کند، با روش‌های قانونی و استفاده از ظرفیت‌ها مورد توجه واقع شود.

مردانی با بیان اینکه بسیج اساتید باید محور حرکت تحولی مد نظر مقام معظم رهبری باشد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد. بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه درصدد کمک به دولت و حل نظام مسائل کشور است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار